Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Nem a House of Lords - burger a Lordok Pizzériából

2016. június 17. - SimiTomi

Úgy alakult, hogy annyira jó volt a múlt héten az a fokhagymakrém-leves, Luca a következő hétvégén is azt szeretett volna enni, így megint a Lordok pizzériából rendeltünk. Ami egyébként épp most változtat nevet, mostantól kezdve Tubi Pub Pizzéria, ne kérdezzétek, hogy miért. A Lordok pizzériát se teljesen értettem, de azért az közelebb volt a valósághoz számomra, mint ez. De nem az én dolgom, ugye.

Mindenesetre ha már így jártam, akkor jöhetett a burger, ami igen sokat ígért, ezek voltak az összetevők: marhahús, bacon, tükör tojás, sonka, bbq, öntetek, lila hagyma, zöldségek, sajt. Ráadásul ez a Roston sült hamburgerek menüpontban szerepelt, szóval nagyon vártam, még úgy is, hogy meccset néztünk Józsival és sütöttünk a sütőben egy-két finomságot csak az íze kedvéért.

A rendelés megint nem volt egyszerű, online próbálkoztam, elküldtem a rendelést, s mivel a múlt héten néhány perc után már hívtak telefonon, hogy erősítsem meg a rendelést, most negyed óra múlva én hívtam fel őket, hogy mi van, megkapták-e a rendelést. Mondták a telóban, hogy nem kapták meg, de mindjárt frissítenek, az úgy 60 másodperc, s utána azonnal visszahívnak. Eltelt öt perc, nem hívtak, így megint én telefonáltam, így kiderült, hogy nem kapták meg a rendelést, így aztán telefonon leadtam, hogy mit kérek. Innen már csak másfél óra volt, míg kihozták a roston csirkét, a burgert és a fokhagymakrém-levest.

img_0782.jpg

Ránézésre a mérettel semmi gond nem volt, becsomagolt állapotban szép nagynak tűnt és ez szerencsére kicsomagolás után sem változott. Aztán viszont jöttek a negatívumok, soban.

Tocsogott a szószban az egész, ráadásul a szósz olcsó valamiket jelentett, ketchup és mustár keveréke talán, de meglehetősen ízetlen volt az egész.

img_0783.jpg

A bacon nem volt megpirítva rendesen, csak úgy ímmel-ámmal, a széle sem volt ropogós, azt meg nem annyira kedvelem, meg nem is áll jól egy burgernek. A zöldség az főként a salátát jelentette, kis uborka, hagymát nem nagyon találtam benne csak egy hangyabokányit, az meg kevés, határozottan.

És akkor a lényegek, kezdjük a bucival. Hagyományos buci, kicsit túl könnyű, nem kenyeres állagú, viszont akkora, mint egy ház. Ráadásul a teteje sokkal nagyobb lett, mint az alja, ami szintén árnyalta az összképet, mindenesetre a buci mennyisége bizony elnyomott mindent, amit csak lehetett a burgerben. Ráadásul megpirítva sem volt eléggé, így a sok szósz szépen át is áztatta a bucit.

És a hús. Mirelit, ráadásul mócsingos, darabos, kifejezetten rossz húspogácsa került bele, ami aztá úgy lehúzta az egészet, hogy az már szinte gáz. nem is vesztegetnék rá többet, tényleg nem érdemes.

Így ebben az esetben maradunk egy jó kis hármasnál és most egy ideig én nem szeretnék innen rendelni semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr918806158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása