Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Csípett, aztán ennyi

2016. június 01. - simondori

Nehéz a döntés. S ahogy telik az idő egyre inkább úgy érzem, hogy nehéz azt a közös nevezőt - ami a mi esetünkben a helyek kiválasztását jelenti -, megtalálni, ami minden szempontból megfelel, nemcsak a mi, hanem a gyerekek igényeinek is. Mert, hogy továbbra is tartanánk magunkat ahhoz az elképzeléshez, hogy olyan burgerezőket keressünk, ahol mindenki kedvére választhat és ehet. Hát ez hétvégén nem nagyon jött össze.

bodega-soup1.jpg

Biztosan volt valami a levegőben. Vasárnap már mindannyian kicsit nyűgösebbek voltunk, meg hát ugye gyereknap is volt, s igyekeztünk volna a gyerekek kedvében járni, de nem nagyon ment. Luca határozottan hisztis volt, Pannuska pedig határozottan fáradt, majd egy kisebb bömbölés után a kanapén dobta be a délutáni szunyát. S akkor jött a szokásos kérdés, hova menjünk, hol együnk, ha magához tér a legkisebb, s hol töltsük velük a délutánt. A játszótér egyértelmű volt, aztán jött a szokásos kajakérdés, ami inkább nekünk kérdés, mert Lucának amúgy is én választok, Pannusnak meg csak sült krumpli legyen, a többi nem számít.

bodega-soup2.jpg

Végül Tamás a Bodega nevű helyett dobta be, s egyből igent mondtam, mert már a gyerekek is nagyon éhesek voltak. Gyorsan megrendeltük a kaját, hogy mire érte megyünk, már kész legyen. A szokásos sült krumpli mellé Lucának queasadillat választottam, én pedig a jalapenos sajtkrémlevesre voksoltam, de mindkét döntés hiba volt.

Ránézésre minden rendben volt a dologgal, mert szép sárga volt, ahogy annak lennie kell. Nem is annyira a sajttól, mint inkább a paprikától. És akkor ezzel mindent el is mondtam. Mindent a csípős íz uralt. Nem kicsit, hanem nagyon, semmi mást nem lehetett kiérezni a levesből csak ezt. Talán fordítva kellett volna írni, sajtos jalapenokrémleves és akkor biztosan nem ezt választom. Arról nem beszélve, hogy a műanyag edényből a tányérba átöntve nem kevés borsot lehetet látni a doboz alján. Sajtot csak a lében úszkálva lehetett felfedezni, ízre pedig sehogy.

A nagyon intenzív erős íz miatt nem is lehetett rendesen enni, néha be-bekaptam egy-egy kanállal, hátha felfedezek benne még valami pluszt, de semmi. Annyira semmi, hogy aztán egy idő után már ott is hagytam, nem kívántam, mert telítődtem és már szétégette a számat. Amit még hiányoltam, az valami, pl. cruton, vagy chips, ami egy kicsit barátibbá, kevésbé tüzessé tette volna a dolgot.

A levesről ennyit, s hogy mi lett Luca queasadillaval? Ránézett, s azt mondta, ez undi.

Így aztán Luca részéről ez most no comment. Tőlem pedig csak egy öt pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr208764592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása