Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Zing Burger, Moszkva tér

2016. július 07. - SimiTomi

Ez bizony nem úgy alakult, ahogy terveztük, több szempontból sem. Pedig nagyon rég óta készültem már erre a burgerre, annyi jót hallottam már a Zingről, hogy ihajj.

Elsőként az volt, hogy most nem mentünk el mindannyian, csak Dóri, egy hétköznap, hazafelé jövet bement és leadta a rendelést, ami főként az én rendelésemet takarta, megvárta, aztán elhozta. Aztán közben már fel is hívott, hogy annyira nem elégedett ezzel az egésszel, már az elején nem.

Amit rendeltünk:

  • Louisiana csirkeszárny
  • Chili burger (Angus marhából)
  • Kosár chips
  • Csirkemellcsíkok
  • Jalapeno poppers

Nohát, csirkeszárny már nem volt, délután négykor, mint ahogy a kosár házi sült chips-et is buktuk.

zing-all-things.jpg

Ráadásul aztán volt egy (kettő) kis félreértés abból, hogy Dóri elvitelre rendelte, de nem arra készítették, aztán meg abból, hogy az egyik jalapeno rossz volt - ezért mondjuk dupla adagot kaptunk (négy darab helyett hetet).

Szóval nem indult jól a találkozónk, de szerencsére nekem ebben csak telefonon volt részem, így én maradhatok a burgernél magánál.

Ami viszont szintén nem váltotta be a reményeket.

Kezdjük az egyszerűbb résznél, a húsnál. Az bizony tökéletes volt, ahogy annak lennie kellett. Az angus-t semmiképpen se hagyjátok ki, bármilyen burgert is rendeltek, azt a 250 plusz forintot megéri, nagyon-nagyon finom.

A burger mérete ugyanakkor nem töltött el kirobbanó örömmel. Valamivel nagyobb, mint egy átlagos gyorséttermi burger, de jóval kisebb, mint egy gyorséttermi prémium burger. Egyszerűen nem laktam jól vele, nem volt elég, pedig nyilván fogyasztottam közben Pannus csirkemellcsíkjaiból, a sültkrumplijából is, a jalapeno poppersről meg nem is beszélve. Szóval kicsi volt.

És ha már a gyorséttermi burgernél tartunk, a különböző belső egységek úgy össze voltak állva, mint egy normál gyorséttermi burgernél. Nem nagyon lehetett elkülöníteni a különböző dolgokat, együtt ugyan nem voltak rosszak, de valahogy össze volt nyomva minden, összeállt az egész, sajnos nem a szó átvitt értelmében, hanem fizikailag.

Amúgy buci jó volt, a belseje finomra pirítva, nem volt sem túl levegős, sem túl kenyeres, nem ázott el a szósztól, nedvességtől, a jalapeno-szeletek ropogósak voltak, zöldségek szintén. A hús ehhez a mérethez jól passzolt, összességében kellett volna nagyobbnak lennie.

Amivel nagyon elégedett voltam, az a jalapeon poppers. Kellemesen megsülve, nem volt ugyan nagyon ropogós, de a töltelék is finom volt, a bunda is, a jalapeno kellemesen csípett, a szósz pedig abszolút megállta a helyét. Nem nagyon értettem ugyan az elején, hogy mi az a folt benne, de végül keverés után eltűnt, ízproblémát nem okozott, így hagytam is.

Így hát arra jutottam, hogy ez esetben ez egy ötpontos felhozatal volt, azzal a felkiáltással, hogy teszünk én teszek majd még egy próbát, hátha akkor jobban járok.

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr108856912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása