Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

És akkor jöjjön a tanulás

2016. május 10. - SimiTomi

Arra mindig kíváncsi voltam, hogy az a sok blogger, aki mind ételkritikákat ír vagy hasonlókat, honnan veszi a szaktudását. Vagy van-e nekik egyáltalán, ugye.

Mindenesetre aztán közben rájöttem arra is, hogy nem ártana, ha nekem viszont lenne.

Így elkezdtem nézelődni a piacon, hogy milyen könyveket is lehet megtalálni, amiből mondjuk a szakácsokat képzik. S ha már ott tartottam, akkor meg is rendeltem őket, első körben kettőt.

Sándor Dénes Szakács szakmai alapismeretek című művét, illetve egy Élelmiszer alapismeretek című művet.

Mivel egyébként is sütnék-főznék itthon, biztos nem jön rosszul, ugye.

Első körben a Szakács Szakmai Ismeretekkel kezdtem, az első fejezet nem is lehetne izgalmasabb - mindent megtudhattam arról, hogy milyen kompetenciákkal kell bírnia egy szakácsnak, az első fejezet a "Szakács munkakör személyi feltételei" címmel állította fel a hátamon a szőrt.

Egyébként nem olyan rossz, két oldalon ecseteli a szerző, hogy mire is kell figyelni a szakácsnak úgy a higiéné, mint a munkaszervezés, a beszerzés, a balesetmegelőzés, vagy éppenséggel a munkatársak motiválása szempontjából.

Mondjuk azért remélem, lesz izgalmasabb is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr48690860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása