Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Ezt aztán tényleg nem kellett volna

Auchan Sziget, Szigetszentmiklós

2017. május 24. - SimiTomi

A kislány rántott húst akart enni, én meg fodrászhoz mentem, az meg az Auchanban van, ott meg van frissensült pult, így hát onnan kapott rántott húst, meg rösztit, meg hagymakarikát.

Én meg megláttam, hogy van kész hamburger és valamilyen nagyon elcseszett ötlettől vezérelve vettem is egyet. Sajtosat, méghozzá, biztos, ami biztos. Hiba volt, na, de megtanultam. (Mondjuk nem, de mindegy, egyébként hogy tudnám megírni, ha valami szar, ha nem veszek időnként belőle, ugye. Szóval mégsem adom fel az intuitív vásárlásokat, na.)

Elismerem, az sem tett jót a dolognak, hogy nem azonnal vettem ki a zacskóból, hanem csak másnap, pedig mindent megtettem a cél érdekében, de valahogy így sikerült, valahogy nem akaródzott kivenni a csomagolásból. Így nézett ki egyébként abban az állapotban, ahogy elhoztam az egységből.

img_1519_670.jpg

Mindenesetre úgy alakult, hogy levittem Józsiékhoz, hogy majd délután ott megeszem, de aztán inkább mást ettünk, aztán ott maradt, de annyira nem tetszett senkinek, hogy visszaküldték, így másnap az én asztalomon landolt, ahol aztán már véget is ért, elég hamar.

img_1520-670.jpg

Nem volt túl nagy élmény, na. Vastag, tömött buci, ami igen száraz volt, és nem olyan értelemben, hogy kint volt a levegőn napokat. Ráadásul nem volt megpirítva egy fele sem, bár attól nem kellett félni, hogy a szósztól elázik (lásd mindjárt).

A hús nagyon vékony a burgerben, mondjuk legalább kitöltötte a bucit széltében-hosszában. Nem volt fűszerezve, ami nem baj, kivéve, hogy semmi szósz nem volt benne, ami ezen segített volna. A szószok hiánya pedig megint csak rontott a sivatagi szárazságon.

Zöldség nem volt benne kevés, de azért túlzásba sem vitték, volt benne egy nagyobb darab valami, amit lollo rosso néven árulnak kicsit arrébb a zöldségsoron, volt benne egy szelet paradicsom, két vagy három szelet uborka, és ami meglepett, a csalamádé.

Amikor ezt észrevettem, rájöttem, hogy igen, az a dolog kicsit emlékeztet valami retroburgerre a mezőkövesdi Zsórifürdőből, meg a bükkszéki strandról - a buci, a hús, a csalamádé, úgy egyben.

Egy nagyobb szelet sajt volt a burgerben, nem mondom, hogy vastag, de nagy, valami alapkategóriás a sajtpultból, semmi extra, olcsó cucc.

Így aztán nem laktam vele jól, és még az élvezet is elmaradt, nem mintha sokat vártam volna tőle. Viszont arra az esetre sem tudom jó szívvel ajánlani, ha esetleg gyorsan kellene valami fogyasztható - arra nagyon nem jó.

Ez így egy laza hármas.

(De azért majd teszek egy friss próbát is, bár sok mindenen nem fog változtatni, szerintem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr9412536791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása