Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Egy jó kis meglepetés - Lordok Pizzéria, Szigetszentmiklós

2016. június 10. - SimiTomi

Nagyon jó kis meglepetésben volt részünk, nem sok reményt fűztem ugyanis a múlt heti helyhez, sőt, kicsit izgultam.

Nehéz vasárnap volt, nem részletezném az okokat, de volt benne sör, focimeccs hajnalban meg hasonlók, szóval nem nagyon volt kedvem elautózni sehová, hogy burgert/kaját vegyünk. Így maradt az internet, meg a rendelés, találtunk is egy helyet, a Lordok Pizzéria és Éttermet Szigetszentmiklósról.

A honlap nem túl fényes, jó néhány évvel le van maradva, viszont van roston sült hamburger, úgyhogy nagyon elgondolkodtam, hogy azt rendeljek, de aztán még nézelődtem és rátaláltam a lepényekre, így egy kis tépelődés után az lett, hogy lepény lett a burger.

Meg is rendeltem a "marhajó" lepényt magamnak, a hajtott pizzát a gyerekeknek, Dórinak fokhagymakrém-levest, meg a savanyúságok között szerepelt "jalapenno", így abból is beraktam egy adagot. Beállítottam, hogy kártyával fizetnék, megnyomtam a gombot. Meglepődtem mondjuk, hogy néhány perc múlva hívtak, hogy akkor jöhet-e a rendelés, szóval végül is ellenőriztek, hogy tényleg rendeltem-e, de legyen, belefér.

lordok-lepeny1.jpg

Mondjuk nem rögtön és nem is gyorsan, de azért csak megérkezett a cucc, a kártyás fizetést nyilván nem sikerült megoldani ("azt előre kell jelezni", "megtettem, mondjuk"), mindegy készpénzzel sem volt rossz. Aztán kiderült, hogy a "jalapenno" sem érkezett meg, ekkor azért már kicsit kezdtek gyülekezni a viharfelhők a fejem felett. Még szerencse, hogy Józsi barátom ekkortájt érkezett haza és megdobott egy gyógysörrel, ami azért felhőoszlató hatású, ugye.

Lent játszottam a nagyobbik gyerekkel egy kicsit, majd mikor fölmentünk, hogy most már együnk is valamit, egy ámulkodó Dóri fogadott: nagyjából el volt ájulva a levesétől - ő is és Pannus is, akinek annyira ízlett a cucc, hogy lerabolta  Dóri tányérját. Mint ahogy Luca is, de szerencsére akkora adagot küldtek, hogy elég volt mindenkinek.

lordok-lepeny2.jpg

Én nem nagyon tudtam, hogy mit várjak egy lepénytől, de azért kicsit meglepődtem, amikor gyakorlatilag egy lapított hamburgert találtam a dobozban, ránézésre lepénytésztához nem sok köze volt, és ez megerősítést nyert akkor, amikor felvágtam. Kenyértészta volt megszórva szezámmaggal, szélesebb, laposabb, mint egy hamburger, de mégsem lepény, ugye.

lordok-lepeny3.jpg

Ebből áll a marhajó: marharagu, BBQ, kukorica, lilahagyma, jalapenno, sajt. (Az végül is lehet, hogy az extra jalapenhomat hozzávágták a lepényemhez, ha már külön nem csomagolták...) Azt nem mondom, hogy sajnálták belőle a cuccot, de az is tény, hogy a lepény/buci szélén körben volt azért egy egy-másfél centinyi hely, ahová nem jutott semmi - ezen azért van még mit javítani. A jalapeno elég volt, a kukorica sem veszett el, a közepére rátettek egy egész nagy sajtot, ami olyan vastag volt, hogy nem nagyon tudott szétolvadni a belsejében, ezért aztán ott maradt egészben - egy kis ráfordítással ki lehetett volna hozni belőle valami sokkal jobbat.

Az ízesítés kiváló viszont, annyira jó volt, hogy evés közben azon gondolkodtam, hogy ez bizony egy nagyon jó kis értékelést fog kapni. Sem nem túl fűszeres, sem nem ízetlen, semmi sem nyomja el a másikat, kiegészítették egymást az ízek, a lepény/kenyér sem nyomult rá a dologra, nem volt száraz. Az ízre meg is kapta volna a kilencest, de aztán végiggondolva kicsit lejjebb kellett vinnem a számokat.

Szóval összességében az ízesítés kiváló, egy-két dologra ha odafigyeltek volna, nagyot domboríthattak volna - de még így is azon gondolkodom, hogy megfogadom Dóri javaslatát és lehet, hogy most hétvégén is tőlük rendelünk majd. Mert egyébként árban sem voltak nagyon vészesek, összesen fizettem talán 3500-at. És talán elhozathatom velük az extra jalapenomat is.

Mindenesetre ez most egy hetes lett így, ebben a formában.

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr228783522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása