Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Egy erős versenyző a Magic Burgerből

2016. május 06. - SimiTomi

Na, ezzel a poszttal jól elmaradtam, már mindenki megírta a magáét, csak én nem. Mondjuk a többiekét is én szerkesztettem fel, talán ez szolgálhat a mentségemre, de mindegy is.

A Magic Burgert nyilván nem kell bemutatni senkinek, aki burgert szeretne fogyasztani, elég régóta ott vannak már a piacon és árulják azt, amit a mindannyian szeretünk.

Először még a Szentendrei úton (?) lévő kis bodegájukban ettem hamburgert, akkor kollégákkal/barátokkal zarándokoltunk a helyre és a legdurvább csípős szósszal kísértem - elég rendesen meg is szenvedtem, ahogy azt kell. Ami csak folyhatott, az foly is az arcom környékén, de megettem!

Azóta kicsit visszább vettem a csípős fogyasztásból, viszont ezen a vasárnap reggelen úgy ébredtem, hogy nekem ez a burger csípősen kell - de most a négy erősség közül a hármast választottam, nem a legdurvábbat.

Szerencsére így sem csalódtam, nem volt ugyan büntetés és szemkifolyás, de a csípősség pont megfelelt egy erősebb vasárnapi ebédhez - néha-néha sziszegtem, de nem vészesen.

De irány a burger maga. Nem mondom, hogy a házhozszállítás jót tett neki, de hát miért nem eszi meg az ember helyben, ha már erre adja a fejét, ugye. Kicsit összenyomódott, kicsit kilapult, de szerencsére ettől semmi sem lett kevesebb benne és semmi sem lett ízetlenebb tőle.

magic-burger-dad2.jpg

Az alap marhaburgert rendeltem, a csípős szószt extraként a normál szósz mellé, bele a burgerbe (ez már pluszpont a helynek egyébként, megkérdezték, hogy bele vagy mellé kérem-e a szószt, illetve hogy az eredeti szósz helyett vagy vele...), illetve extra jalapenót és cheddart kértem még bele.

A buci óvatosan pirított belülről, így a szállítás során sem ázott át, pedig, mint mondtam, dupla adag szósz is volt benne. A csípős szósz kicsit elnyomta az eredetit, de hát pont ez is volt a cél, szóval semmi gond. Viszont a csípős ebben az esetben pont annyira volt csípős, hogy a finom, ropogós zöldségek ízét teljesen azért ne vegye el. Külön kiemelném, hogy a megfelelő vastagságot az uborka, de főleg a lilahagyma esetében: nem az a hajszálvékony valami, ami egyéb esetekben érkezik, hanem valami, ami igazán otthagyja a lába nyomát a burgerben is és az ember szájában is - ha élhetek ilyen hasonlattal, ugye.

A buci maga nagyon finom, a széle megfelelően vastag, a belseje kifejezetten puha, ízre semleges, így nem telepedett rá semmire a burgerben.

A hús a bucihoz mérten egy hangyabokányit kicsire sikeredett, viszont ennek fejében nem volt vékony. Ami az egész összhatást illeti, azt mondanám, ha egy tíz százalékkal nagyobb az egész burger, úgy mindennel benne, akkor maradéktalanul elégedett lennék - de így sem maradt bennem azért nagy űr.

Erre részemről azt mondom, hogy egy nyolcasban tudok kiegyezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr668685108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása