Burgária - Burgerek & más, három gyerekkel, jelenleg karanténban...

Burgária

Bodega konyha - ez megérte az utat!

2016. június 01. - SimiTomi

Kezdjük ott, hogy már régóta ki szerettem próbálni a sokak által emlegetett Bodega Vágóhíd burgereit, de sosem jött össze. Egy vasárnap majdnem, de akkor pont zárva voltak. A következőn viszont nyitva, de ekkor már új helyre költöztek, a Nádasdy utcába, így ebben az esetben nem mondhatom el magamról, hogy mint a Magic Burger esetében, még éppen befértem a költözés előtti helyre.

Sebaj, gyereknap vasárnapján ezt választottuk, s kiderült, hogy lehet olyat kérni, hogy megrendelem a cuccot, ők pedig elkészítik a megadott időre, én beugrok, fizetek és mindenki boldog. Meg is rendeltem, amit kellett, oda is értünk időben, bemenni mondjuk nem volt olyan egyszerű, mert Pannus is akart jönni, őt meg akkor már cipelni kellett, meg akkor már mondja a magáét, de így van ez rendjén. A lényeg, hogy odaértünk időben, a csomag össze volt készítve, fizettünk, irány haza. Mondjuk a kártyás fizetés jól esett volna, de egyelőre nincs.

bodega-burger1.jpg

A hely egyébként stílusában - engem legalábbis - meglehetősen emlékeztet a már említett Magic Burgerre, és nem csak azért mert ez is egy sokemeletes aljában van. Az összkép belül nekem simán csereszabatos. Ami nem baj, csak mondom

A lényeg, hogy Borzasztó burgert rendeltem, ami az étlap szerint ezeket tartalmazza: 18dkg-os marhahúspogácsa, jégsaláta, paradicsom, lilahagyma, sajt, bacon, tükörtojás.

bodega-burger2.jpg

Minden a helyén is volt, a buci rendesen, gond nélük túlélte a szállítást, egyben maradt, nem nyomódott össze. És ha már buci, akkor az a kellemes szellős, nem felfújt, de nem is kenyér állagú buci, szezámmagokkal, halványan megpirítva - nagyjából ez az egyetlen hibája, hogy kicsit még maradhatott volna a tűzhelyen, hogy ne csak a szélén látszódjon, hogy pirult.

A hús az egyik legjobb, amit eddig ettem, a mérete tökéletesen passzol a bucihoz, vastagsága is, úgy látszik, ez a 180 gramm pont jó bele, kitölti a bucit. Jól át van sütve, nem túl fűszeres, így a burgerben együtt érezhető minden, amit együtt szeretnél érezni, zöldségek, szósz, hús, buci.

Mikor félbevágtam a burgert, egy dolgot jegyeztem meg - ha félbevágom és a tojás sárgája elkezd benne csorogni, akkor megemelem a kalapom - hát, ez sajnos nem jött össze, pedig úgy igazán kiváló lett volna. Nagyon közel volt, mert a tojás közepe még sötétsárga volt, de már nem folyós, így ennyiben maradtunk.

Nagyon élveztem a burgert, úgy be is toltam, mint utoljára a Magic Burger adagját - még egy hasonlóság a két hely között.

A lényeg, hogy néhány kihagyott lehetőség után újra találtam egy olyan burgert, amit nagyon tudok ajánlani - menjetek és egyétek, részeről egy nyolcassal tudom jutalmazni a Borzasztó burgert!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgaria.blog.hu/api/trackback/id/tr178767346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása